sommarjobbsökande

heejsan, mina kusiner och fastrar o allt vad det är är här just nu. jag, syrran o mami har blivit lite firade eftersom alla fyller år inom samma vecka, spejsat.
idag har jag klätt upp mig som en kontorskärring och skrivit ett "CV", sedan åkte jag först till Delselius i Grisslinge där bananen jobbar för att söka sommarjobb, men där var det helt proppat med folk som skulle jobba så det fick jag dissa. jag åkte då istället till Delselius i Gustavsberg och fyllde i ett papper och lämna i det jag själv skrev. så nu får jag se om jag får nått sommarjobb där :P 

satsig outfit.

haha mina berättelser om mig själv jag skulle lämna in.

/Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0