snygga nya.

heej vaknade klockan 12 imorse, då kollade jag lite på film sen åkte jag till forum o träffade corny (träffade som vanligt shoppinggalna lisa också). Vi fikade och shoppade lite saker. jag köpte en födelsedagspresent till syster min som fyller 18 år på lördag! annars köpte jag det jag letat efter o lite annat som jag ville ha, hittade massor av snygga saker men jag kände pengarna rulla iväg så jag åkte till stallet istället och red ut i skogen!
här kommer det jag köpte idag till mig:

kavaj, h&m 399:-

nagellack, åhléns 25:-??

lite genomskinligt linne, gina 129:-

kofta, gina 149:-(nått sånt)

grå/beiga tights, vero moda 159:- (nått sånt)

/amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0