Heat seal

Hej på er!
Nu sitter jag och äter världens godaste melllis- danskt rågbröd med avokado och örtsalt, muuums!
Jag ska snart börja skriva klart en läxa och jag fick alla rätt på Word-provet idag om någon vill veta vilken duktig kisse jag varit!
Senare ikväll ska jag ha basketträning och Nacka Värmdö Posten kommer och gör nått repotage om oss, fett najjjsss kommer bli värsta lokalkändisen juuu!!
Men nu orkar jag inte med er mer, Hejjjjdååå.

Förresten!
Ett litet tips för dom som letar efter ett bra värmeskydd som samtidigt håller kvar håret om man plattat eller lockat det. Jag köpte den här jättebra produkten i Forum på Hair and Face för 230:-
Den fungerar super och håret blir platt på ett drag typ! Jag behöver verkligen ett bra värmeskydd eftersom jag har så tjockt hår, dessutom blev det inte alls spretigt som mitt hår kan bli! Den luktar gott den innehåller balnd annat B-vitaminer som stärker håret! Den ska hålla efter man plattat det, men om man har hår som lockar sig väldigt lätt kan man ta lite mousse eller hårspray att fixera med efter!
Rekomenderar verkligen denna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0