inga bullar för min del

Hejsaaaan!
Nu sitter jag hemma och har precis käkat middag med spanskaglosor uppslagna.. Ett samhällsprov idag är iallafall avklarat! Idag har jag varit i skolan, började med att jag ställde klockan en timme för sent, men det var rätt skönt :D Annars åkte jag hem till Klara efter skolan och åt svartvinbärspaj och hembakt bröd. Sen åkte jag på basketträning. Faktiskt har jag inte ätit någon kanelbulle idag, men dygnet är inte slut än..
Min outfit idag var egentligen inte min..

Vila blus- Syrrans
Replay Jeans-Syrras (förtstora för mig, yeees hon är tjockare än mig!)
Halsduk-Pappas (haha fett gay)
Hemska skor-Mammas
Lindex jacka-Mamma Carina
Vantar- Syrrans
Fendiväska- Syrrans
Inget från min egna garderob, Jag älskar att tattaaaa!


Chaaaiooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0