skogsmulle

Hej på er! Idag var det skogsdag vid kaknästornet. Haha det var riktigt hemskt. Först lekte man att man var fåglar o gömde mat (som var tändstickor), sen var men rådjur och skulle hitta resurser. Sen skulle man undersöka skogen. Men det värsta var sista övningen när alla var trötta och hungriga. Då starta vi vid en stig och där fick Klas i min klass sätta sig på en sten och starta tidtagaruret på 20 min. Sen gick vi lite mer där en ny fick dumpas av ensam. Plus att man var tvungen att lämna ifrån sig sin mobil och ipod innan man ställde sig på platsen! Sen fick man sitta där ensam på en sten utan musik eller nått i 20 minuter och så skulle man äta sin matsäck. Kult socialt liv!
Ja efter det var man lagom trött på naturen, men då gav jag mig direkt iväg till stallet och var tvungen att rida UTE!!! Nu vill jag bara lägga mig i sängen under täcket o dö, eller sova.

Ikväll och imorgon väntar plugg. Jag älskar att få nya grejer så jag gjorde en liten bok (eller ja, jag skrev namnet på häftet) som jag döpte till pluggbok där jag kan skriva alla grejer som man antecknar när man läser mm. Lite onödigt sådär.. Blev faktikst lite mer taggad på att skriva ner alla små formler, heheh.


Jaa här flashar man bh:n, men det är likabra för det är den jag köpte i veckan! Måste alltid lägga upp lite shoppingbilder! Sen har jag baxat beccas snygga linne från Hunkydory, värt att spana in deras kläder!

Juste Alva hälsar till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Melad

Fett söta bilder!!!!!!!!!!! :D

2010-10-13 @ 16:37:32
URL: http://mittimellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0