Sista dagarna i Sverige är streeess

hej!
Livet är streeeesss... Jag ringde precis banken, mitt kort funkar fint utomlands. Nu ska jag fortsätta packa och rensing av mitt rum. Mer som ska göras idag är att åka till stallet ca 3 timmar, sen direkt till ektorp och träffa laget och införskaffa mat till en super dunderbra avslutningsmiddag!
På torsdag ska jag hinna rida, vaccinera mig shoppa sista behövligheterna och hinna träffa kläir. Jag vet inte hur jag ska hinna packa, skriva ut bilder, sy om mina jeansshorts, rensa mitt rum, fixa mig med naglar och färgning av ögonfransar plus bryn. Mission impossible.
Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och ringa och kolla vart min klocka håller hus och uppdatera mitt album på fb.

Satan jag måste göra ny header. Eller ska jag göra en ny kenyablogg eller ska jag fortsätta på gamla vanliga amandathebest?? hmmmm...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Amanda! jag hittade din blogg :D eller det var inte så svårt, söka på google och voila!

Hoppas du får det grymt i Kenya! Fortsätt blogga så man får se vad som händer där borta, kan va kul :)

2011-08-17 @ 16:52:53
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0