Gotland Runt!

Hej!
sitter och lyssnar på Levels med Avicii. Taggar till i ensamheten efter att Elin har lämnat mig på Sandhamn. Har haft skitkul med henne, men nu åker hon till destination Rhodos istället och partar vidare. Men för mig väntas nytt besök av både Klara, Lisa och Fanny. Det blir feezzttt. Ikväll är det fullt ös i hamnen men känns sådär att gå ner helt ensam. Ska ta mig en promenad ner och kolla om det är någon man känner som är där!
Elin och jag har festat med fula finnar, random grabs och jag lyckades även ta mig in på Seglarhotellets klubb med hjälp av lite sällskap. Stolt tjej. Vill dit ikväll igen....... Jobb imorgon från 14-20 så det är lite segt att jag inte hinner umgås med kompisarna innan och att jag jobbar tidigt dagen efter! :(((
Men allt löser sig gumman.

Sandhamn så det ska vara på Gotland Runt!! Tagggaaa fettt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0