Kändis-spotting a la Mandzink

Hej!
Kom precis med båten och nu är jag tillbaka på Sandhamn igen. Jag åkte hem på lördag vid tre när jag slutat jobbet, sen åkte jag på chill/fest i Saltis med mina kompisar. På söndagen var jag ledig så jag passade på att åka och rida på min kära häst! Det blev en tur i skogen med en tjej från nya stallet. På kvällen åkte jag till Ingarö och åt middag med min familj. Nu ska jag gå till bageriet och köpa en sportfralla, så mumsigt bröd! Sen börjar jag jobba om cirkus en timme. Elin kommer ut imorgon och festar till vardagen rejält! :)

Idag på Waxholmsbåten blev det lite kändis-spotting...
Först såg jag Dregen (sångaren i Backyard babies) fattade inte att det var han förrän jag såg att han hade en snygg fru i jämförelse med han själv och kom då på vem det var! och sen satt jag även bredvid Rachel Mohlin (från bla. Kvarteret Skatan) och hon kom även och handla hos mig senare idag... Sen i Fredags när jag jobbade handlade sångaren i The Poodles av mig!


Tjing! Time to work...

Kommentarer
Postat av: Linn

nice :D

2011-07-06 @ 01:03:02
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0