livet leker på sandhamn

Hejjj!! Bloggen har varit död ett bra tag nu, vilket är något positivt för min del.
Jag har haft en sån himla skojjig vecka här ute på Sandhamn. Lönen har kommit på 3000:- för min dagar jag jobbat i juni. 85:- i timmen och dubbelt OB på söndagar och sena lördagar, sooft!

Annars har Karro varit här söndag till torsdag och det startades med lite klubbande tillsammans med jobbgänget. Det var riktigt skoj och det slutade med att vi gick på efterfest i gula huset och jag sjöng så att jag inte kunde prata dagen efter. På onsdagen kom Janni, Corny och Alessandra ut också och vi gick ut eftersom det var Lill-lördag. Kvällen slutade med nattdopp och ballerina kladdkaka. Alla har åkt och igår åkte jag och några från jobbet iväg med Fannys båt till Eknö där Freja och Vidar bjöd på bastumys på kvällen. Vi lyckades iallafall komma dit efter att äntligen hittat en båt och därefter ta sig igenom blixtrarna på havet. Det vart riktigt lyckat med bastu och bad.

Idag har jag jobbat och ikväll blilr det utgång med the locals från Sandhamn, det kommer vara spååår ikväll ute vilket jag ser fram emot!! Pålördag blir det hemmafest här på ön, sooft!

Vi såg även Daniel Adams-Ray live här på Sandhamn! En riktigt bra aftersail i hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0