bra dag

Heej! Idag steg jag upp tidigt för att åka till Waldermars udde och spela brännboll men när jag precis sätter mig på bussen smsar min lärare att det inte blir nått. Så jag och glärran går och möter Sosso då vi sen går till Björknässkolan och dom hälsar på lite gamla lärare. Sen åker jag och Glärran till stan och möter upp Fanny då vi sätter oss på ett väldigt mysig resturang vid Djurgården och chillar i sofforna och fikar. Sen shoppar vi lite och jag drog hem och åkte och red på pollen. Sen blev det iväg till Jannis place och grilla hamburgare med laget. Det var väldigt mys och jag fotade massor så lägger upp mina egna bilder någon gång då jag hinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0