midsommarfirande

Hej!
Jag har överlevt en party-weekend på Sandhamn! Det var så galet roligt att spendera några dagar tillsammans med Klara, Julia och Elin (även Alex på ett hörn). Igår var roligast och hamnen var full av folk som spårade. Idag åkte alla hem och jag har passat på att sova eftersom vi inte nådde huset förän morgonen och insåg att det kanske var dags att sova. Gick väl och la mig efter 9 på morgonen. Nu har jag bara degat hela dagen och imorgon blir första riktiga dagen på jobbet!

Hälsningar från Sandhamn!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 11:08:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0