mindre bra....

Hej hej!
Denna dag började tiiidigt!! Syrran väckte mig sju och vi åkte då till hästen och jag red ut en sväng, sen blev det hem och snabbduscha, tog en glass i farten och åkte iväg till Strängnäs för att hälsa på lilla fölungen sen direkt vidare till Örebro för att fira moffe som fyllde år, han var virrigare än vanligt. Han gick och möblera om och drog ut telefonsladden, stackars lilla moffe! Vi åt massa god mat och pajer och jag la på en bilring på kaggen. Sen åkte vi hem och åt middag med pappa på landet som hade tagit ut lite familjekompisar. Ännu mer mat och ännu mer glass med jordgubbar. Nu skulle jag springa, men klockan är ju elva... Ursäkter efter ursäkter kommer sluta i en riktigt fet beachbody. Som man bäddar får man ligga. Nu ska jag gör ett träningsprogram och ett matprogram, eller njaaa...

Såg här såg jag ut idag med mina nya underkläder jag köpt. vad tycks bloggläsare?

Kommentarer
Postat av: Lova

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 03:18:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0