bilder på vad som väntar...

Hej kära vänner.
För en gångs skull har jag nu tid att blogga, är ensam på Sandhamn några dagar tänkte jag, eller största anledningen till detta är att de flesta har rest iväg just denna vecka!! Men jag kan behöva packa upp väskan i garderoben och sådant jag aldrig orkar.

Annars sitter jag och läser bloggare från de som har varit i Kenya ett år och gått i skolan. Jag är så jääävla taggad, hela livet är en feeezztt! Massa häng på Sandhamn, basketläger och tjing iväg till andra sidan jordklotet.
Här kommer lite bilder jag tog från skolans hemsida:
Dykning i Mombasa, 2010
Dykning i Mombasa, 2010
Dykning
Skolbarn Kibera
Engelska lektion

Dom som tog studenten där.

Rafting

Halloweenfest!



Dykning i Mombasa, 2010
poolen på internatet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0