Göteborg med ett gäng som gillar björnar och hela vår natur.

Hej mina små kissemissar.
Nu ska jag packa upp en resväska som det ligger svettiga matchställ och blöta handdukar kvar i. Sen ska jag ta en långdusch och därefter blir det sova. Intressant kväll. Annars idag har jag och världens bästa liselott varit i Barkarby och shoppat lite på outleten. Kom hem med en mockaväska, en vit spetsklänning och en grå långklänning! Hittade inga slitna ljusa jeans som jag ville ha, men ska försöka fixa nått eget av det jag har här hemma.

Nu satte jag precis på tvättmaskinen också. en gång när jag tvätta glömde jag tvättmedlet, nästa gång hällde jag tvättmedlet i fel "fack" och idag råkade jag hälla i grönsåpa istället för sköljmedel. Najs att man ska tvätta sina egna kläder ett helt år i Kenya!! Wohoo jag kommer krympa kläder och missfärga dom och vet inte vad!

Godnatt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0