Jag vill ha en ny bag!!

Heej!
Jag sitter och äter macka med chokladsås. Jag har kommit in i en period när jag insett är jag ändå är så tjock så jag kan lika gärna mossa och bli ett riktigt fläskberg!
Annars idag har jag varit jäääävligt trött i skolan, somna till lite ibland. Sen har jag åkt till stallet och ridit ut med en kompis! :) Efter det åkte jag hem och pajade min cykel av ilska för att det inte gick att pumpa ett däck, nu är den helt pajko. Det blev även ett tandläkarbesök, där jag skrapa lite tandsten och annat supermys. Nu ska jag sova och vila upp mig!!!! Måste ladda ner lite najs musik!

Jag har väskpanik!!! Hjälp mig hitta nått snyggt!! Jag funtar på att vara jättetrpkig och köpa den klassiska Mulberry'n Bayswater. Eller kanske en snygg marc jacobs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Mulberry'n är jättefin tycker jag :D

2011-03-22 @ 16:22:13
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0