gotta get down on friday

Hej!!
Idag är det Friiiiidaaay= FUN FUN FUN!
Nej men jag har inga direkta planer, har pratat med lite olika kompisar om att hitta på nått ikväll men jag får se vad det blir! Nu ska jag iallafall laga middag tillsammans med min syrra.
Dagen idag har varit soft, jag moffade taco-lunch, vi kollade på film på engelska och vi fick tillbaka spanska nationella. Jag tycker dom var lite kluriga, men fick iallafall MVG på Muntliga och hörförståelsen, sen fick jag VG på skriv och läs. Det var ok ändå!
Nu har jag även bokat in en tid hos läkaren för att testa vilken blodgrupp jag har. Det är en jäkla massa papper som ska skickas till skolan i Kenya innan man åker så idag har vi även fått betsälla hem lite personbevis på engelska och beställt nya försäkringar!!


hahahahah


Kommentarer
Postat av: Anna!

Okej tack :)

2011-05-06 @ 19:46:36
URL: http://anhejo.blogg.se/
Postat av: lisa

Gud vad roligt att du ska åka till Kenya! Hade nämligen en kompis som åkte dit, men hon åkte hem vid jul, hon pallade inte.. Men du är medveten om att det är höga murar runt skolan, beväpnade vakter som går utanför och slumområde precis brevid?..

2011-05-09 @ 07:55:00
Postat av: Amanda

Lisa:

Haha oj nu gjorde du mig ganska otaggad! Jag har precis valt Kenya framför Spanien, men jag tror man får se det från den ljusa sidan att det kan bli riktigt roligt också! :)

2011-05-09 @ 20:56:29
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0