vilka modeller alltså!

Tjenare.
Idag efter skolan gick jag, Fanny, Klara och Vendela till tunnelbanan när en knasig tant kommer ut från en affär och frågar om vi vill vara modeller till hennes nya jackor som fanns i fyra färger. Haha alla fick en varsin färg och sen gick vi runt på Karlaplan och fotade, jag såg säkert helt galen ut, men hon skulle skiska dom till oss och sen lägga upp på hemsidan. Sedan ville hon ta fler bilder nästa vecka, det är lite kuligt.
Annars idag ska jag åka till hästen nu och sen måste jag plugga till företagsekonomiprovet imorgon, men jag tror nästan inte att jag pallar...
Nu är allt skickat till kenya också, passfoton, försäkringar, blodgruppsbevis och passkopior. Det ända som är kvar är att boka flygbiljett. Shit vad läskigt att virra runt helt själv på flygplaster i Afrika eftersom man måste byta plan.


Webbisar...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0