Casa Blanca

Tjeeena!
Igår var det en väldigt rolig utekväll, vi åkte till Casa Blanca och hade skitkul. Jag pratade med alla möjliga, en från mauritsius, en fransman och en italienare. Det var en riktigt lyckad kväll och skönt att komma ut och göra något.
När vi sen kom hem gick jag, Manda och Mr Billberg till mitt rum och bombaderade internatets grupp och lyssna på musik och åt nudlar fram till att en boarding förälder sa åt oss att gå och läga oss, Manda skulle då gå och spela Finns i sjön med vakterna, hahah.

Idag började vi med brunch, solade och gick sen till Junction och åt sushi på topfloor, det var så jäkla niiice. Sen köpte vi lite grejs på Nakumatt och nu ska vi äta lite middag och sen blir det Casa Blanca ikväll igen eftersom det är ända stället vi får gå till nu när det är knasigt med bomber här.

Mina CHEYER! Vi taggar om ikväll igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0