julbasar

Hej hej! klockan är halv elva och ska snart gå upp och väcka Mandolf och Hanna för att ha en frukostdate med mumsig brunch! Klockan tolv idag ska jag till Karen och rida som vanligt och det är massa som ska med den här gången!

Igår var det Julbasar här på skolan och de sålde svenskt godis, kaviar och sill och massa sånt. Det var mysigt och köpte godis... Sen bestämde vi oss för att ta city hoppan till Toy market och där fynda jag en massa kläder, allt är så billigt! kan fota allt imorgon!

På kvällen åkte vi till The Loft där var det ett stort event och vi hade jättekul och dansa massor!! När vi kom hem gick jag och emilia in på min fb, lite för många pokes då alltså...
Nej nu måste jag gå.

Jag och Mandolf igår när vi åt jultallrik med gravad lax, sill. Vi fick resterna av en tant som inte orka.. i Afrika slänger man inte mat!

Hanna och jultomten

Fiskedammsbrudsen!

Jag var fett taggish på julbasaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0