kirra nytt gatepass

Hej hej!!!
Idag har det regnat som bara den här i Kenya. Jag och Hanna bytte om till joggingkläder och gick till Impala i spöregnet, vi sprang ett kort varv i det översvämmade gräset och orkade inte mer... Vi gick tillbaka till skolan och hade lerkrig sen hoppa vi i poolen och bastade, det var feta narre :) Nu har jag massa pluggmode, ska fixa ett jäkla tal, orkar inte vara fyndig och kreativ, jag tabbar mig alltid när jag ska hålla tal!

Hehehe mitt nya gatepass, jag råkade tvättade det gamla i tvättmaskinen så jag var helt kritvit med lite svart som ögon, sen någon dag senare flydde det helt sin kos. Jag slog på stort, köpte ett nytt! Mr. Antoine zoomade däremot in bilden som bara den, puzy-mode. Elin tycker jag ser ut som Hanna Montana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0