träning och pluggggg

Hej hej.
Idag har det var massa hela dagen. Började med att jag vakna 8.28 och insåg att idrotten började 2 minuter senare, men jag hann slänga på mig kläder och sprang ner till gräsplan så jag hann i tid! Det är lite skillnad på hemma, där man har måste åka en timme innan och kan inte se hur skarrig ut som helst, östra är ju stek liksom... Lektioner hela dagen och när det slutade blev det ulitmate frisbee träning, kastade mig efter frisbeen och det blev ett slowmotion-movement då jag flög ner i röda jorden och skrapa upp mitt ass, nu tvättar jag det med alcolsprit och det svider satan. Sen volleyboll. Massa mat. Pluggmode. Japp det var min tisdag det och imorgon väntar ett prov i U-landskunskap, därför måste jag verkställa lite nytta, försöker bara komma med undanflykter som att behöva blogga. Tjing!

Bilder från Casa blanca som kommer upp nu!

Rektorns son, jarrååå!!


Steve, den lilla rackarn...


GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0