Taggar till savannland

Hejhej!
Idag har det hänt en massor, engelska skriving, matteprov, snabbis till Junction(eftersom det är dag innnan utresa har man som grounded rätt att gå en timme och handla det man behöver till resan) så sen stanna alla andra kvar och åt på Art Café medan jag fick gå tillbaka i min ensamhet. Sen var det både boardingmöte och info om Masai Mara imorgon. Efter det kollade vi på film i biblioteket med Filmklubben i Nairobi, hahahah. Vi såg Hur många lingon finns det i världen? Efter det kände jag mig tjock och ladda upp inför löpning och kubbade runt på skolans omårde ganska länge. Och de sista timmarna på dygnet la jag på att Skypea med Lise-lott och sen mina paranteser. Nu har jag duschat och håller på att packa inför imorgon då det bär av en 6 timmars bilresa till Masai Mara, där vi ska springa marathonlopp (bara 5 km, hehe) bland lejon på savannen, sen bor vi i tält, snacka om WILDLIFE!
Nu ska jag fortsätta med att packa sovsäckar, snabba cykelbyxor och löpardojor. Plus ladda över lite ny musik till mobben så jag har något bra att springa till imorgon!!!!



Bilder från Masai Mara då vi var där hela skolan sist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0