Marathon på savannen

Jarrååå. Då var man hemma från Masai Mara! Det var en rolig resa, med många timmar i bilen, en tält-natt som jag aldrig riktigt sov under eftersom jag hade ett tunt liggunderlag med massa stenar på marken och en trasig sovsäck på det, sen hörde folk lejon precis bredvid tälten på natten, snacka om wildlife. Det blev tidig uppstigning dagen efter och äta frukost och sen iväg till starten på savannen med en skinande sol och 0% skugga! Tog lite tid innan det drog igång och sen började alla spring och jag trodde starten hade gått så jag kubba gärnet, men det var en liten luring och startskottet hade inte gått. Sen när det väl började kubbade kenyanerna som bara den! De sprang 5 km på 10 min! Själv kubba jag på och hade ganska mycket krafter kvar i slutet och kände mig som Forest Gump som sprang på savannen bredvid zebror och bufflar. Jag kom allafall 2:a av tjejerna från min skola som sprang samma lopp :)
Sen åkte vi tillbaka till campingen och åt korv med bröd! Mumsiii. Låååång resa hem.
Nu är jag på internatet och några är ute och klubbar, sjäv är jag hemma och är grounded, jarrå igen!

Vid starten

Fett snabb tjej som kom från Sverige i världen snabbaste Triathlon-dräkt

jag var också på hugget, keppan, snabba byxor och svenska skolan tröja.

Lovisa, pyttan, Ebba och Astrid

Maaaasaiii

Taggade Trine och Mandolf

Honey och Nathalie i skarrbussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0