Terassfika

Idag har det varit en trevlig dag. Jag gick upp och har aldrig varit så trött, men sen hann jag ta en halvtimmes slaggtur för att vi inte hade hela svenskalektionen. Efter skolan plockade jag och Manda ihop en fin bukett av lite blommor som vi tattade från skolans fina små blomodlingar för att ha som en present, sen gick jag, Hanna och Manda till en familjekompis till Hanna som bor i en lägenhet precis vid skolan. Deras lägenhet var så himla fin!! Riktigt fashion och det var så najs att vara i någons privata hus efter att ha bott på ett internat så länge nu. Vi var där med Mali, Patrick och deras lilla söta son Paul som de adopterat härifrån. Vi blev bjudna på ett jättegod morotskaka, chips, nötter, godis och dricka! Det kändes som en sommarkväll i Sverige när vi satt där ute på altanen på taket med en fin utsikt. Vi lekte med deras son och pratade massa. Hahah hon sa att dom brukar höra oss när vi kommer hem på kvällarna på helgerna!
Hon har hälsat oss välkomna tillbaka och det kommer vi inte banga på!!!

JAG HAR COPAT ALLA BILDER FRÅN IDAG AV HONEY <3

Manda och jag utanför grindarna till lägenheterna med vår hemgjorda blombukett.

Vi med lilla Paul, han är sjukt söt. Hans biologiska mamma var 14 år gammal när hon födde honom, dagen efter han föddes försvann hon från sjukhuset. Det är så hemskt, men han har det toppen nu och det som räknas :)

Manda och Paul Plutt.

                                                
                                                         Honey, "The perfect Latte-morsan"


När jag lyfte upp honom och fota oss tillsammans började han gråta... :( Jag ska nog chilla med att bli mamma.


Deras utsikt från en utav ballkongerna ner på vår skola, haha knaaas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0