!jambo tjockis!

Varit på Junction med Hanna och Manda och pengarna bara rann iväg, shoppingturen avslutades även med en snabbvisit på Mediterrneo med Viktor, Viggo och Oscar för att ännu slösa lite mer. Men nu har jag köpt allt inför Mombasa!

Tomatchips <3, choklad, tuggumin för 1 kr per paket, varma koppen, nudlar, äpplen, tvål till mitt och Emilias badrum, sminkbortttagning och malariatabletter.

Jeans som jag visar imorgon!

Hahaha en parfym från Nakkomatt som kosta ca 40 kronor. Det är en kopia på en Ralph Lauren parfym som jag länge funderat att köpa. Jag var tvungen att köra budgetstyle och den luktar ändå fett mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nakumatt*

2011-10-13 @ 18:41:15
Postat av: Anonym

SPPPOOOUuuuut lottegum <3

2011-10-13 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0