klippning och shopping

Hej hej!
Nu har vi fixat och möblerat runt i hela mitt rum!! Damm har kommit fram överallt och mina kläder badar i det just nu... Men jag har glömt att fota hur det ser ut förrut, men jag ska visa en bild hur det har blivit nu, men måste göra klart allt först. Jag gick och baxade lite krukväxter här på området och tog en sänghimmel också.

Annars idag har jag solat största delen av dagen och haft en morgonlektion och en efter lunch. Sen gick jag och Hanna till Junction och klippte oss! Det kostade 1000 shilling, vilket är 75 SEK. Knasigt billigt, plus att de hade en asskön schamponering och huvudmassage :) Så nu är luggen back in business, känner att jag är trött på att exposea min storskalle nu..

Vi köpte även massa inredning till rummet, iallafall Hanna! Jag köpte en mapp, nagelsax, nagelstärkare och mina favorittuggummin som kostar 75 öre för ett helt paket! NAJSSS.


Så här blev det med luggen. Kan visa toppningen av håret sen när det är lite mer fixat, nu är det som ett skatbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0