christmas

Hej! Nu ska jag snart äta lunch och sen ska jag med en utav grupperna åka till en skola här i Nairobi, det är en praktisk lektion i U-landskunskapen! Det ska bli skoj, sen senare idag blir det friskis och svettis. Nu ska jag börja kolla flyg, spana in hotell och olika resor inför julen då min familj ska komma ner hit i cirkus två veckor. Det börjar bli dyrt och svårt att hitta så det är lite hurry!! Jag tror jag kommer stanna här hela året, för det känns onödiga pengar att åka en vecka hem fram och tillbaka!


mombasa!! om det är någon annan som känner att det inte skulle sitta fel med lite värme över julen kan jag ju rekomendera att ni tar en tur ner till mig, då skulle jag allt bli glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0