sjukhuset i 4 timmar

Hejsan!
Igår efter att jag gjort illa mitt knä svällde det upp väldigt mycket och skolsyster skickade iväg mig till Nairobi Hostpital tillsammans med Manda och Hanna och även lilla Janet (en assinstent och städare på skolan) väntade på oss där som hade varit där i typ 9 timmar tillsammans med andra från skolan. Hon lärde oss Swahali och jag fick träffa olika Kenyanska doktorer och röntgas och grejer. Hela vistelsen tog 4 timmar, haha. Men det var faktikst lite kul. Men för att komma till saken var det inget ben som var skadat eller nått så jag fick smärtstillande kräm och någon medicin. Däremot hittade dom på röntgenbilderna att några av benen i knänan hade glidit ihop så att jag kanske kommer få en sjukdom som heter artros eller något sånt. Det är att man får ont i lederna när man blir äldre, så jag bokade en ny tid nästa vecka för en magnetröntgen, sen får jag se om jag kommer avboka eller inte för eftersom det inte är akut är det kanske onödigt!
Tack Mandy och Hanny att ni följde med! <3333
Sen på vägen hem stannade vi på Nakkomatt och laddade upp godisförrådet inför den tidiga resan till Masai Mara imorgon!

Röntgenbilden på mitt fina knä <333

Medicinmannen.

Så stolt över mitt kuvert, ser ut som ett diplom. Säger som hanna: största pussybilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0