allt har sitt mode, nu: Slaggmode

Tjeeenare mannen.
Jag ligger i sängen och har ställt in slagg-mode, så nu blir det snart adjö till mina galna data som lever sitt egna lilla liv <3
Jag har faktiskt pluggat fett!! Jag kan matten till provet, svenskan är läst, spanskan är finito. Nu är det bara engelskan jag är lite lost på, har läst 54 sidor och jag har kommit fram till att när Manda sammanfattade den så lät det som att jag läst boken från fel håll eller nått, jag ligger risigt till hos Zanna. Jag fick plötsligt lite hemlängtan, eller jag såg en bild på kaffemaskinen där hemma och insåg att en klassisk capuccino med en jäkla massa kanel på inte skulle sitta fel.

I lördags var vi på Toy-market och jag köpte lite olika saker som jag kan visa sen men här har ni "den lilla oranga" som går att matcha om man har en sådan modekänsla som jag... Manda visar exemplet åt andra hållet.

Från streetgirl to partychic. WOW. (skämt å sido)

Här har vi ett bad example:

Hahahaha du är bara för rolig!!!!


Kommentarer
Postat av: ELIN

hahahahahahahahahahhahahahhaha åå hahahaha

haha å

ha

2011-09-13 @ 07:49:33
URL: http://www.djungelelin.tumblr.com
Postat av: manda (theoneandonly) (iknowyouloveme)

HHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH FYFAN! AHHAHAHAHAHHAHAH DÖR HAHAHAHAHHA INGEN FATTAR HAHAHHAHAH

2011-09-13 @ 22:39:05
URL: http://mandaqv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0