aktivitetsdag

Hej!! Tidig skola idag och slutade vid tre då det var dags för att skaffa lite bränna vid poolen, sen drog det igång med en aktivitetsdag och jag var lag Gul. Vi gjorde allt från poängjakter, där varje sak var värda vissa poäng såsom häll ett glas vatten över någon av boardingföräldrarna m.m. Allt var faktiskt väldigt skojigt, men sista grejen typ så skulle man åka på en skynke med såpa och sen när jag skulle klättra upp kommer Leo och åker uppifrån och knäar mig så att det svullna och och dunkar i benet. Nu går jag på kryckor för första gången i mitt liv, det är ju alltid kul att kunna pröva något nytt här i livet. Har mumsat i mig massa kladdkaka som tröst och alla sitter i det nya "giraffrummet" och kollar på Out Of Africa men jag har historiaprov imorgon så det är vad min resterande kväll kommer att bestå av.
Bilder kommer sen, just nu används kameran till bevismaterial för vem som vann poängjakten!
Nu ska jag försöka duscha, får väl sätta mig på äckelgolvet eller nått...

Hahah en Masai marknad vi var på där vi träffade Livingstone och Peter, vi får självklart häller inte glömma deras tusentals träfigurer.

Här var lite av deras stora verk, såsom en giraff för 45 000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0