knitting café

Tjeeena!
Nu ska jag plugga klart, sen ska jag försöka motivera mig själv att simma lite i poolen eftersom jag inte får träna på riktigt än med knät. Ikväll hoppas jag på lite filmvisning i Giraffrummet, Lejonkungen vore najs! Hanna och jag ska försöka hinna med att klippa oss i veckan också, plus att jag bokat en tid hos doktor Silverstein (scary name) för att kolla mina värden om varför jag tappar så mycket hår.

Jag ska sluta svära också med tal på ingenting, jag berättade precis för Hanny om min familjs gamla taktik, att man la ner en krona i en spargris varje gång man sa ett svärord. Sen gick pengarna till en resa till Gröna Lund med familjen, hahhahaah!

Nej nu är det dags att förtära lite afternoontea, hehe.

Vilken tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0