Teambuildinghelg

Tjeeenare!!
Nu sitter jag inne på mitt rum och har precis smällt i mig en påse med godis och en påse honungsrostade cashewnötter, fett ovärt, fett tjockt. Inge plugg så jag skulle städa men jag orkar inte. Skype laggar fett också. Vi har varit på teambuilding det var trevligt! Det blev en tidig uppgång, 6.00 efter en galen kväll dagen innan. Det började på Bistro och sen kom alla hem hit till internatet och hade roligt, Manda hade t.om. på sitt spy-mode. På teambuildingen gjorde vi sjuka höjdbanor eller vad det heter och min grupp fick bo i en svit medans de andra fick bo som i ett koncentrations läger. Bilder från det kommer snart!!! Men ska baxa av dom andra för jag orkade knappt fota den här helgen!
Nu ska jag städa och pallar inte blogga.
Men förresten på vägen till hotellet vi bodde på i helgen sså såg vi zebror, giraffer, antiloper, vildhästar och massa annat cooolt!! Tagga inför safari!!
På tal om djur, kan ju alltid bjuda på Viktors lilla husdjur som nu är frisläppt efter mycket sorg. Han var typ giftig och dom tog med honom till mitt rum, jag var livrädd att jag skulle vakna på natten och hitta Glenn i taket eller nått.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0