lyckan när man får paket

Tjeena broes!
Jag sitter på mitt rum och har precis skrivit klart min andra och sista personbeskrivning om två coola kisar här på internatet som ska publiceras i årsboken. Jag har skippat att plugga och färgat mina ögonbryn istället, ser lite ut som Usama Binladin just nu, men det blir la bra snart.
Annars idag har jag varit med och spelat fotboll, jag var kass. Vi avslutade det hela med lite basket istället för att behålla någon del av min stolthet.

Förresten i helgen fick jag paket av mina kära parantesos, PÅSKFEST!!!!

Waaaaaaaah jag som trodde mina föräldrar övergivit mig i Afrika, men neejjj!

Feeettt goott, tog slut inom närmaste dygnet! Svenne-godis for the win!

hehehe påskkort!

Mamma skulle aldrig skicka nått utan att hästarna inte fick komma med...

Tack Mämi och Päpi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0