söndagens klädfynd

Jag fick en kommentar om att lägga upp mina köp från Toy Market, as you please!
Här kommer en hel rad med bilder när jag har photosession i mitt casa, hehe:

Klänning 8 kr


Kofta 8 kr & Dieseljeans 80 kr!



hehehe tja asset. Nej men jag har aldrig tänkt tanken på att köpa ett par jeans, men drog fram dom här och köpte dom på direkten utan att ha en susning om de skulle passa, men de satt perfekt! Dom är utsvängda så jag kanske ska sy in dem eller ha kvar, inte bestämt än.

blus 20 kr

Nya partyblåsan, 11 kr

silkes-stjärt för 8 kr

Orange dänga! 20 kr

20 kr

Mysiströja som jag har en exakt likadan hemma, men den börjar bli lite sliten och sen saknar jag den nu så det är väl lika bra att passa på när man behövde betala 8 kr för denna hit!

Vit blus 8 kr

Ja den här är inte så vacker, men fick ta en gratis när jag köpte tre andra plagg!

Sommardress 8 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0