årsresumé á la 2012

Ja ni! Nu är snart 2012 över. Kanske en classic utvärdering?! Jo, riktigt grymt!
-Ett halvår i Kenya (sista terminen, bästa tiden helt klart, finns för mycket att nämna som hände här, men Mombasa x2, Zanzibar, Mt.Kenya bergsbestigning, rafting, fiesta, art, smirre, studentfirande i Kenya och väldigt mycket mer)
-En jävligt grym sommar på Sandhamn måste jag medge. För mycket fiesta, sol, cash från jobbet osv.
-Trean i gymnasiet och jag har fått gå ut och klubba på onsdagar. 18 års-året för mig
-Berlin med mina brudar
-Tagit körkort
-Fixat jobb
-Köpt nytt hus
-Back on track med basketen, hälsat på syrran i Linköping, roadtrip till Gbg osv.
Gbg-mys
Villa chui-gänget in Kenya
Diani beach!
Happy midsummer!
middag!
Toga-party i Mombasa
Nya huset!
Körkort!!!

Brudar in Berlin

Berre igen
Stek som fan på landet
Fältstudievecka i Kusa, med kärlek som tema på fotoarbete! ;)

Mt. Kenya vandring

Glada bruds i Mombasa
Min 18-årsdag!
Snygga vänner på aftersailen på Sandhamn
leker lite

Reunion med bästa basketcrew!
Berlinmuren
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0