rebus

Jag har försökt ladda upp bilder hela kvällen, men min data lever inte ett bra liv så den har ingen som helst samarbetsförmåga. Därför blir det no pics.
Idag har jag haft lektioner, kubbat, simmat i poolen, har klättrat upp i taket på hyllor i lakanrummet utan att ramla ner och dö, lagt en avloppsrensare(sugpropp) i Malins säng (hon blev fly förbannad) så resten av kvällen spendera jag på Malíns rum för att bädda nya lakan och försöka få hennes rum att försvinna från topplistan på internatets skarrigaste rum... Har även baxat ganska mycket av Mandolfs godis, det var inte bra med tanke på att vi skulle börja vårt nyttiga liv.
  
                                                                 
                                                                 
                                            
                                                       SUPERGLAD MALÍN!

Ååh.. Nu är det säkert många som är avundsjuka på min fina rebus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0