TOYALISERING

God kväll. Som vanligt sitter jag uppe och gör ingenting, klockan är snart halv tre, har en jäkula massa plugg på hög som gärna kan vänta ett tag till. Idag har jag och Hanna gått till Junction en snabbis för att ta ut pengar, men vi kunde inte motstå en jordgubbssmoothie på Art Café som är så mumsig och billig. Sen tog vi en Citi Hoppa till Toy Market för att shoppa loss, weeehoo! Nej men det var mening att vi skulle köpa vandringsskor till Mount Kenya om 3 v. Hanna köpte tydligen fel skor och jag köpte ett par med världens tyngsta sula, aja! Mina kostade bara 300:- sen köpte jag tre stycken blusar för 20 kronor styck. Begangnade grejer är nice!!!!
Nu på kvällen har jag och Hanna möblerat om mitt rum, det är riktigt hemtrevligt nu!

Här är mina nya vandringskängor, riktigt fashionabla saker.




man ser inte bra, men den är väldigt fin i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0