Mombasa-boende-check!

Hey. Jag och Mandolf har precis spelat lite classic biljard. Jag har hållt på med matte-plugg en del av kvällen men det går lite åt pipan, men det är nog luuunch. Vi håller fortfarande på med Mombasa-resan, tror vi åker buss båda vägarna, men jag är lite sugen på att åka skarriståget igen, hehe det var så äckligt att det var nice.
Här är the cottage som vi ska bo i Mombasa:

Inte så fina, men dom funkar fint! Billigt som bara den så kan man lägga pengar på annat som god middag och aktiviteter där.

Hoppas bara inte det blir som på det huset vi bodde i sist när vi var i Mombasa och hade Mr. Snakeson som inneboende hos oss!

Tagg på att åka löktåget igen!!

Jag vill ha lite trevlig beaaaach också.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej Amanda, Jag har följt dig i din resa i Kenya och är helt hooked. Har länge velat åka till Kenya och det börjar äntligen ljusna åt det hållet. Ni verkar ha haft det fnatastiskt bra där borta vilket får det att krypa ännnu mer i kroppen Kenya here i come!



Jag önskar lite tips från dig om du vill, har tid och lust. Vill typ veta om olika ställen ni bodde i mombasa. Det här stället tex. vad heter den, hur mycket kostade boendet, är stranden fin,vilken beach ligger den på. vad var bra/dåligt med stället. Funderar på att boka där i 1 vecka därför alla dessa frågor. Tipsa gärna om andra ställen som du vet. Hur känns det att vara tillbaka? : )



(skriv gärna tillbaka till min mailadress)

2012-06-27 @ 02:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0