måste pluggaaaa.

Hej hej! Jag sitter och pluggar Naturkunskap och inser att natten är ung om jag ska lyckas med detta... Inget OC, inget mysmode i någons casa (har redan haft det nu under läxis hos Mandolf, aj aj) Nu ska jag hämta kaffe och skriva ut instuderingsfrågor. Måste keep on pluggmode.
Idag har vi varit i Kibera och gjort ett projekt på en skola där det går extremt fattiga barn, vissa har inte råd att betala en månadsavgift i skolan på 15 kr. Berättar mer om det sen och lägger upp bilder när jag har mer tid. Innan middagen gick vi även en sväng till Brew Bistro ett riktigt stort gäng!
Dessutom har en skola från Göteborg, Hulebäck, varit här, 40 st gymnasie-treor har varit på skolan och stekt vid poolen med oss.

Skola i Kibera

Bistron heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0