Helgens bravader (tillägnat till Hallonben)

Hej Hallonben! Nu ska jag börja uppdatera för din skull!
Helgen var mycket trevlig! I fredags var jag på 18-årsmiddag hos Andrea! Jättegott och supermys!! Efter det drog jag och Klara hem till Anna som också fyllt 18 och hade fest! Kul det med!
 
Lördagen: sov knappt nått under natten och åkte utan någon vidare sömn till Skärmarö (mitt nya hus) och kollade hur det såg ut inomhus och försökte välja vilket rum jag ska ta... går inge vidare. Alla hade sin för- och nackdelar. Var tvungen att städa mitt rum och vänta på en familj som var och kollade på vårt hus hemma som nu är till salu. Sen fick jag sova några timmar innan Karro ringde och väckte mig och sa att det var dags att åka hem till Alva där jag, Karro, Janni, Lisa, Julia och Alvis hade supermysig middag och snack och chirre med dirre. Lisa fick mig sen att köra hemsläp hem till henne då jag sov där med hennes katt på min skalle.
 
Idag vakna jag och åt god frulle hos Lisa sen städa igen för den officiella visningen hehe. Tog bilen tsm med Klara till Fanny i Mälarhöjden. Körde fel ett antal gånger och ett utav dem resulterade i ett utbrott! Vi åt iallafall massa gott till lunch och hann bara börja lite med vårt arbete som vi egentligen kom dit för. Nu ska jag skriva en föreställningsanalys! hejdå!

Klair

Le brunch or lunch
Gigonom-workers.
Fancy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0