linnis awesome k-pics

Kollade bak i arkivet, alltifrån mina gamla vidriga outfits från 8:an då jag ville vara lite cool, men slutade mest som ett ihopplock från en UFF-kontainer. Sen bläddrade jag fram till Kenya-året, känns som det var så längesen jag var där! Saknar det! Sneaka lite i Carlis bilder så här har ni totally random Kenyanskt godis:
Egentligen har jag ingen som helst koppling med vissa bilder, men dom var fina!
Carlan spelar bongotrummar med några broes

Mt. Kenya

Nairobi down town

Tuskerbror och motorbike
Grabben syr
Tegelpojken
Svennar är tjockisar...
Nina med en söt grabb

Trine goes Mama africa
Lite av allt som vi lämnade till vår kära kenyanska personal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0