så som söndagar ändå alltid slutar

Idag har jag isolerat mig i huset i förhoppning om att jag ska göra en ideal-söndag: plugga körkortsteori, städa mitt rum (och rensa ur mitt gamla rum), plocka bort sommarjackor och ta fram höstgrejer, kanske träna eller en nördig pw med lite musik, kanske övningsköra lite osv.... klockan 14 och det jag har lyckats åstadkomma är två avsnitt Gossip Girl, alldeles för mycket frukost, kollat på kläder på nätet, läst en halv sida i körkortsboken.... great mate!
 
Annars då, jo syrran var här på besök i helgen, men åkte precis tillbaka till Linköping... nej nu ska jag göra nått vettigt.....
Den här bilden är ju lite gammal, men den får det bli ändå... me, kläir and fancyboy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0