biltvättspremiär.

skäms lite för mitt senaste inlägg. Jag är superglad nu. Dagen tog en vändining! Åkte till träningen då det först var löpning sedan basket. Efter det gjorde jag premiär-tvätten av min bil, den är rejält smutsig efter att inte ens spolat av den på sisådär 2 år... Nu är lilla renaulten i toppform, nytt halvljus, nytvättad, sommardäcken är på och den mår fint trots ett antal krockar i olika föremål. 
Jag var fett nervous för att åka in i en sån där biltvätt, så när jag såg att porten öppnades så fick jag panik och råkade köra in i hela automaten där man drar sin streckkod. Men lyckades komma upp på rullbandet och åka igenom den lilla rackaren! 
 
Favoritfilmen Vi hade iallafall tur med vädret, klippet hade skrämt upp mig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0