quiz med padre

Hade quiz med min pappa idag med frågor om mig.
Samtliga frågor kunde han inte:
-När fyller jag år? (han svarade min mammas födelsedag)
-Nämn minst 4 sporter jag gått på? (han kunde iallafall basket och riding som jag hållt på med hela livet varje vecka)
-Vad heter min mentor? -
-Vad heter min baskettränare? -
 
Den enda frågan han kunde svara pä efter en betänktid var vad jag heter i andranamn, men han höll på att säga Rebeccas andranamn först...
Han är inte mer intellegent än vad han ser ut....
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad rooooligt!! När jag var där blev jag riktigt sugen på att jobba eller plugga. Jag var där i 2 veckor och gjorde alla turistsakerna man kunde göra ;) vet inte alls hur lång tid man behöver men en kompis stannade ett halvår på bondi och jobbade och tyckte det var grymt! Tips är att åka upp längs kusten och göra fraser Island och segla vid whitsundays när man är i landet:) när är du på Sandhamn nu igen??

2013-05-19 @ 15:20:17
URL: http://Www.mitt0liv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0