Slutat på fucking nikos

Igår vakna jag upp, sminka mig, sprang till jobbet för att komma i tid, idiot-chefen säger då att det är för lugnt och att mitt pass är inställt! Får inga pengar som jag tjatat om länge, går istället hem tar bort sminket, går till beachen, tar med min sista 50-dollar, tappar den ur fickan på vägen... THAAAANKS FOR A LOVELVY START OF THIS SUNDAY!!!
 
Men sen blev det bättre, träffade kära Hilda och Karin som precis tagit sig hit till Sydney igen! Sen blev det bbq vid stranden med massa chilenos! Massa kött och rosé!
 
Men sen går jag förbi jobbet igen, skulle få alla mina pengar, saknas flera tusen kronor, ringer honom och han svarar inte, sen ringar han mig och slutar med att han lägger på i mitt öra för han är så förbannad. Han påstår för att han glömde betala mig en vecka för lääängesen som jag nämt hela tiden så säger han att om han betalar den så kanjag inte få min dricks?!!?!?!? Den dricks som egentligen bara ska vara till mig! ASSÅ HAN ÄR EN IDIOT.
BBQ IGÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0