haffar guzzar

Idag var det en märklig dag på jobbet! 
Första killen kommer och säger att han är bakfull som bara den och säger att jag har dom vackraste ögonen han har sett, hahaha! Sen kommer en annan kille från Wales och börjar prata massor tills chefen säger att jag inte har tid att stå där. Efter det kommer en ny kille som ropar på mig varannan sekund och ber om nått, sista gången han ropa på mig sa han "Okey, I will just ask you for one last thing, can I have your number because I would like to take your for dinner?!" Aja, skaffa lite nya friends är alltid bra så jag fick hans nummer så får se om jag gör det! Sen kommer en annan kille fram och ger mig en kram och en puss på kinden och går därifrån sen, lite random sådär. Folk är lite mer öppna här i jämförselse med i Sverige! 
jag o curre back in Suecia
 

Kommentarer
Postat av: Björn

Fina ögon du har på bilden gummz

2013-09-21 @ 16:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0