8 h pure happiness

Gott nytt år på er nu!!
Snart tar jag mitt pick och pack och checkar ut från denna hemska jobbdag.. Det roligaste  som hänt är att jag sålt 5 tröjor, varav en blev tillbakalämnad av en arg pappa som skällde ut mig efter noter hur jag kunde sälja en tröja för 89 Euro till hans tjocka son... Det är väl bannemig inte min plikt att hålla koll på din unges ekonomi. Sen kom det även in några Svenne-killar som ska prata med mig hela tiden, några riktiga panntofflor som tror att dom är coola här på alpresan över nyår, det slutar med att hans dyngraka kompis kommer in i butiken och häller "på kul" hela sin öl över hans kompis, träbänken där min dator och allt är och hans nya tröja han just köpt. Kompis motiverar det "äääh vafan det är ju kul, det här är en del av resan!"
 
SCHAAAAAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0