En partykväll av dess like

Onsdagskvällen festlighet är värt att dokumenteras här i bloggen, slutar aldrig förvånas över vad som händer ut i dimman här längre. Kvällen börjar med att Thomas (en random tysk som Dj K träffa på afterskin) kommer över till oss med två flaskor Moet och en Absolut Vodka som han bjuder på med glädje. Kvällen går och flera kompisar stormar in och förfesten spårar ur så att vår hyresvärd kommer ner och är rosenrasande, då var det alltså dags att röra sig vidare ut mot Murrmel. Stekar-Tompa ser självklart till att det finns alkohol på bordet och går och beställer in två sycken 1,5 liters Grey Goose och två champangeflaskor. Vad som hände sen är nog enligt oss alla ganska svårt att svara på... Morgonen efter satt vi alla och försökte komma fram till vart vi gick sen, hur vi tog oss hem, vilka det var som dansa på bardisken osv. Men den enda säkra slutsatsen vi kunde dra var att det var en riktigt rolig kväll.
Glädjen när säsongarna får champange
Servitrasan själv ska öppna, "det ska låta så lite som möjligt", slutar med att korken flyger av.
Champangeglas är inget vi jobbar med här.
Kvalitetsbild på mig och Linus!

 Ännu en gång, sorry Farbror Gräns och Fru Carita att ni måste läsa detta om er dotter, men nu när även mina kompisar läser bloggen måste jag få berätta om alla tossigheter också. Oroa er inte för mig, jag ska hålla mig på mattan. 
Carpe Diem mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0