Servitrasan klara sin Trial

Provjobbet på restaurangen gick hur bra som helst! Supertrevlig personal som visa mig runt överallt och en himla skön och avslappnad stämning! Det enda som var lite tricky var att alla maträtter har italienska namn så inte helt lätt att minnas både bordsnumret och vad de tre olika tallrikarna man har i händerna heter. Efter jobbet prata vi lite löner och tider, han hade planerat att anställa mig heltid, 6 kvällar i veckan, men han lyckades även lösa mitt önskemål på 3-4 kvällar i veckan, en äkta bror. Han såg även till att fixa en två veckors semester till Venezuela! Efter jobbet satt vi alla kvar och åt lite gott och drack lite vin.
Han har gav mig över helgen att tänka på saken så på söndag får vi se om det blir jobbyte! Trivs redan som fisken i vattnet!
 Innan provjobbet blev det lite bräda och njutning i solen. Ryggen var helt ok, men lyckas istället komma i full fart ner till liften och ska stanna genom att ta emot mig mot ett staket. Slutade med att jag stukade min högra tumme, lite dålig timing när man sensare samma kväll ska lassa på tallrikar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0