Trip to Lech

Dagens lunch: Makrill på burk i liften. Lyx! Lukta kattmat i hela väskan resten av dagen...
 
Igår blev det en heldag med skidorna i Lech tillsammans med Hazze och några jobbiga svenne-boyz som stalkat mig nere i shopen en hel kväll. Låtsades inte höra dom när dom ropade efter mig men dom lyckades springa ikapp och bjöd in sig själva som skidsällskap... Tillslut lyckades vi skaka oss av dom och hade en trevlig dag i solskenet som avslutades med lite afterski hemma i Anton. På kvällen var det ett himla velande angående utgång, bytte om sista timmen och skulle ut, sen ångra jag mig igen när det var dags att gå och valde att vara hemma och vila min krigsskadade rygg och lätta hjärnskakning, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0